Хліб годує тіло, а книга розум

понеділок, 22 серпня 2016 р.

" Мій дім - моя Україна"

Шлях зоряний зір мій накреслив
Зарубую в мозок - слова:
Моя Україна воскресла -
Ясна, незалежна, жива!

25 літ тому, коли здійснилася мрія багатьох поколінь українців - бути вільними господарями на своїй прекрасній і чарівній українській землі.
До цього дня - 24 серпня 1991 року українці йшли багато століть. Мужність, працьовитість і велике бажання наших предків, стати вільними здійснилася.
Сьогодні ми є свідками великих перетворень, що відбуваються в нашій країні, і кожен українець дорослий чи дитина вболівають за рідну країну.
Саме тому 19 серпня в нашій бібліотеці проведена патріотична година "Мій дім - моя Україна" для дітей користувачів. Завідуюча бібліотекою презентувала книжкову виставку "Мій край чудовий - Україна"
І закінчився захід конкурсом дитячих малюнків "Я малюю Україну". Діти з великим азартом та завзяттям висвітлювали свої думки олівцем на папері щодо миру, спокою, дружби в Україні, майбутнього нашої держави. Саме олівцем маленькі художники зуміли передати свої думки та переживання, вони малювали не просто так, а саме те, що їх хвилювало.
Діти отримали масу незабутніх вражень та позитивних емоцій, і малюнок "Я малюю Україну" стверджує, що діти бажають миру і єдності у нашій державі.





Немає коментарів:

Дописати коментар